Charmonium production in Pb-Pb collisions - IN2P3 - Institut national de physique nucléaire et de physique des particules Accéder directement au contenu
Communication Dans Un Congrès Nuclear Physics A Année : 2000

Charmonium production in Pb-Pb collisions

N. de Marco , M.C. Abreu , B. Alessandro , C. Alexa , R. Arnaldi , J. Astruc (1) , M. Atayan , C. Baglin (2) , A. Baldit (3) , M. Bedjidian (4) , F. Bellaiche (4) , S. Beole , V. Boldea , P. Bordalo , A. Bussiere (2) , Laurent Capelli (4) , V. Capony (2) , L. Casagrande , J. Castor (3) , T. Chambon (3) , B. Chaurand (5) , I. Chevrot (3) , B. Cheynis (4) , E. Chiavassa , C. Cicalo , M.P. Comets (1) , N. Constans (5) , S. Constantinescu , J. Cruz , A. de Falco , G. Dellacasa , A. Devaux (3) , S. Dita , O. Drapier (4) , L. Ducroux (4) , B. Espagnon (3) , J. Fargeix (3) , S.N. Filippov , F. Fleuret (5) , P. Force (3) , M. Gallio , Yu.K. Gavrilov , C. Gerschel (1) , P. Giubellino , M.B. Golubeva , M. Gonin (5) , A.A. Grigorian , J.-Y. Grossiord (6) , F.F. Guber , A. Guichard (4) , H. Gulkanyan , R. Hakobyan , R. Haroutunian (4) , M. Idzik , D. Jouan (1) , T.L. Karavicheva , L. Kluberg (5) , A.B. Kurepin , Y. Le Bornec (1) , C. Lourenco , M. Maccormick (1) , P. Macciotta , A. Marzari-Chiesa , M. Masera , A. Masoni , S.S. Mehrabyan , M. Monteno , S. Mourgues (3) , A. Musso , F. Ohlsson-Malek (4) , P. Petiau (5) , A. Piccotti , J.-R. Pizzi (4) , W.L. Prado da Silva , G. Puddu , C. Quintans , C. Racca (7) , L. Ramello , S. Ramos , P. Rato-Mendes , L. Riccati , A. Romana (5) , I. Ropotar , P. Saturnini (3) , E. Scomparin , S. Serci , R. Shahoyan , S. Silva , M. Sitta , C. Soave , P. Sonderegger , X. Tarrago (1) , N.S. Topilskaya , G.L. Usai , E. Vercellin , L. Villatte (1) , N. Willis (1)
N. de Marco
  • Fonction : Auteur
M.C. Abreu
  • Fonction : Auteur
B. Alessandro
  • Fonction : Auteur
C. Alexa
  • Fonction : Auteur
R. Arnaldi
  • Fonction : Auteur
M. Atayan
  • Fonction : Auteur
S. Beole
  • Fonction : Auteur
V. Boldea
  • Fonction : Auteur
P. Bordalo
  • Fonction : Auteur
L. Casagrande
  • Fonction : Auteur
B. Cheynis
E. Chiavassa
  • Fonction : Auteur
C. Cicalo
  • Fonction : Auteur
N. Constans
S. Constantinescu
  • Fonction : Auteur
J. Cruz
  • Fonction : Auteur
A. de Falco
  • Fonction : Auteur
G. Dellacasa
  • Fonction : Auteur
S. Dita
  • Fonction : Auteur
S.N. Filippov
  • Fonction : Auteur
M. Gallio
  • Fonction : Auteur
Yu.K. Gavrilov
  • Fonction : Auteur
P. Giubellino
  • Fonction : Auteur
M.B. Golubeva
  • Fonction : Auteur
A.A. Grigorian
  • Fonction : Auteur
J.-Y. Grossiord
  • Fonction : Auteur
F.F. Guber
  • Fonction : Auteur
H. Gulkanyan
  • Fonction : Auteur
R. Hakobyan
  • Fonction : Auteur
M. Idzik
  • Fonction : Auteur
T.L. Karavicheva
  • Fonction : Auteur
A.B. Kurepin
  • Fonction : Auteur
C. Lourenco
  • Fonction : Auteur
P. Macciotta
  • Fonction : Auteur
A. Marzari-Chiesa
  • Fonction : Auteur
M. Masera
  • Fonction : Auteur
A. Masoni
  • Fonction : Auteur
S.S. Mehrabyan
  • Fonction : Auteur
M. Monteno
  • Fonction : Auteur
A. Musso
  • Fonction : Auteur
F. Ohlsson-Malek
A. Piccotti
  • Fonction : Auteur
W.L. Prado da Silva
  • Fonction : Auteur
G. Puddu
  • Fonction : Auteur
C. Quintans
  • Fonction : Auteur
L. Ramello
  • Fonction : Auteur
S. Ramos
  • Fonction : Auteur
P. Rato-Mendes
  • Fonction : Auteur
L. Riccati
  • Fonction : Auteur
I. Ropotar
  • Fonction : Auteur
E. Scomparin
  • Fonction : Auteur
S. Serci
  • Fonction : Auteur
R. Shahoyan
  • Fonction : Auteur
S. Silva
  • Fonction : Auteur
M. Sitta
  • Fonction : Auteur
C. Soave
  • Fonction : Auteur
P. Sonderegger
  • Fonction : Auteur
N.S. Topilskaya
  • Fonction : Auteur
G.L. Usai
  • Fonction : Auteur
E. Vercellin
  • Fonction : Auteur

Résumé

The elaboration of specific media-planning is necessary to communicate with an opinion leader. Opinion leaders in 27 product categories are selected from a 10,000 sample of French representative consumers. Magazine is the favorite media of opinion leaders; the more important is the number of product categories in which a consumer is leaders, the greater the media consumption. Leaders do not systematically prefer the Internet, their preference appears to be category specific. However, a second study conducted among 600 brand website visitors shows that brand sites represent a major information source for the leaders.
Fichier principal
Vignette du fichier
democrite-00005338.pdf (202.52 Ko) Télécharger le fichier

Dates et versions

in2p3-00005338 , version 1 (05-04-2000)

Identifiants

  • HAL Id : in2p3-00005338 , version 1

Citer

N. de Marco, M.C. Abreu, B. Alessandro, C. Alexa, R. Arnaldi, et al.. Charmonium production in Pb-Pb collisions. International Conference on Particles and Nuclei. 15 PANIC '99, Jun 1999, Uppsala, Sweden. pp.765c-768c. ⟨in2p3-00005338⟩
35 Consultations
70 Téléchargements

Partager

Gmail Mastodon Facebook X LinkedIn More